eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
  • Data: 2021-12-12 12:58:05
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > się faktów, tylko ilustruje coś wymyślonym przykładem to dla mnie jest
    > manipulacja. Być może jest coś szerzej opisane w części dostępnej dla
    > prenumeratorów, ale sam fakt, że w części ogólnodostępnej jest coś
    > takiego (nie konkrety a jakaś wymodelowana sytuacja) mnie już odrzuca,
    > bo to jest to co przeczytają wszyscy, i co jest wychwytywane przez SE.
    > Poza tym to taka maniera, jesteście za głupi aby zrozumieć fakty to damy
    > wam łatwiejszy przykład abyście sobie mogli wyrobić zdanie.
    > Brak klasy w najlepszym wypadku.

    > Nie zaryzykują bo wiadomo, że mogliby się narazić.

    Ależ wzorowy GW dziennikarz z zapałem zagra w grę losową "a na jakiego
    sędziego trafię" i tylko dlatego zaleca czytelnikom swojej gazetki! ;-)
    Po za tym w artykule blokujących nie nazywa się (przypadkowymi)
    "obywatelami" ale "aktywistami". To jak dla mnie jest bardzo znaczące w
    *praktyce* egzekwowania prawa. "W teorii nie ma różnicy między teorią a
    praktyką, w praktyce jest". Aktywista działający jak *kompletny* dureń
    bardzo szybko może stać się "skazanym odsiadującym". Naturalna selekcja
    powinna zostawiać "co bardziej cwanych" aktywistów.

    Teoria Darwina rządzi także w praktyce prawa (karnego) :-)

    --
    A. Filip