eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
  • Data: 2021-12-13 20:06:22
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2021 o 17:45, _Master_ pisze:

    > jedno i drugie jest OBRZYDLIWE ;-)
    >
    > Ale... Skoro to tylko płód...

    Zabawne jest to, że właśnie stanowisko wieszających, że to nagie
    zmasakrowane zwłoki człowieka powoduje, że z punktu widzenia prawa
    popełniają wykroczenie. Nawet jeśli są w mylnym błędzie to popełniają
    usiłowania które karane jest takoż samo:P

    > Nigdy nie podrzynałeś gardła świniakowi?
    > Nie usuwałeś sierści polewając wrzącą wodą?
    > Nie rozbierałeś na ćwiartki?
    > Nie rozcinałeś kręgosłupa siekierą?
    > Nie wyjmowałeś wnętrzności?
    > Nie płukałeś jelit na kiełbaśnice?

    No jakoś się nie zdarzyło:P

    > Brzydzi Cię zwykłe mięso z PŁODU? ;-)

    Pal sześc mnie. Dzieciaki widzo... Trzeba być po prostu pojebanym żeby
    takie rzeczy robić.

    --
    Shrek