eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKażdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę. › Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
  • Data: 2021-12-12 12:03:26
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłą dyskusja, dlaczego uważam GW za nie aż tak daleko od tvpis (no
    > przesadzam). M.in. bo manipuluje. Np. takie zagranie, gdzie nie podaje
    > się faktów, tylko ilustruje coś wymyślonym przykładem to dla mnie jest
    > manipulacja.

    Prawdę mówiąc coś sobie przypominam, ale szczegółów to nie. No i chyba
    wtedy pisałem, że oczywiste jest że gazeta ma pewnien profil i w
    przeciwieństwie do mediów publicznych ma prawo taki profil mieć. Ale
    muszę przyznać, że ostatnio to kłuje w oczy, - zresztą częśc internetowa
    (wiem że gazeta.pl to wyborcza) szoruje o dno niezależnie od tego że
    jest w oczywisty sposób stronnicza.

    > Poza tym to taka maniera, jesteście za głupi aby zrozumieć fakty to damy
    > wam łatwiejszy przykład abyście sobie mogli wyrobić zdanie.
    > Brak klasy w najlepszym wypadku.

    No ale i tak chyba trzymają nawyższy poziom wśród portali. Choć ja już
    raczej wp - oni przynajmniej nie silą się na jakąś "misję".

    > Nie zaryzykują bo wiadomo, że mogliby się narazić.

    No właśnie - morał taki, że zamiast iść do kulsonów po prawo należy je
    egzekwować we własnym zakresie. Po trzecim samozapłonie problem nie
    wrócił. Jak to pisała władza nie popieram ale rozumiem. Choć w sumie...
    --
    Shrek