  • Data: 2022-01-06 19:49:48
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe. I mają to w jakiejś bazie danych?

    Jak to teraz wygląda, to nie wiem, ja się z tym zetknąłem ponad dekadę temu.

    > Po co? jedyne, co mi
    > przychodzi do głowy, to jakaś analiza przepływu pod kątem bezpieczeństwa.

    Czy to było dla własnych celów, czy jakiś wymóg prawny to nie wiem?

    > No, grzebanie w logach, to w ogóle jest "wyższa szkoła jazdy". Ja do
    > tego używam ImExa, ale log z kilku minut, to jakieś Megabajty.
    > Przeważnie trudno znaleźć starszy, niż kilka dni, bo nikt nie magazynuje
    > takiej masy danych. Trzyma się to na wypadek awarii, by znaleźć przyczynę.

    "Gołe" logi faktycznie były objętościowo duże, ale jak sam wspomniałeś
    to są pliki txt, one się ładnie kompresują. W każdym razie skompresowane
    dane z kilku miesięcy mieściły się na jednej płycie CD.
    Jak i po co to potem było obrabiane/analizowane to nie mam pojęcia.