    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kary za zawieszenie usług w +
    Date: Wed, 17 Nov 2004 23:48:41 +0100

    > Jest opisane w regulaminie.
    >
    > # POLKOMTEL ma prawo do zablokowania możliwości inicjowania usług przez
    > Abonenta oraz zaprzestania świadczenia usługi roamingu, jeśli Abonent
    > odmówił wpłaty zaliczki lub nie uregulował swoich zobowiązań wobec
    > POLKOMTEL.
    > # W przypadku bezskutecznego upływu terminu zapłaty przez Abonenta
    > zaległości wobec POLKOMTEL, POLKOMTEL ma prawo zaprzestania świadczenia
    > wszystkich usług.

    Czy zadałeś sobie chociaż trud przeczytania mojego pozwu i prawomocnego
    wyroku w sprawie przeciw Polkomtel? Misiu, nie twierdzę, że Polkomtel nie ma
    prawa do blokowania połączeń - ma prawo, lecz nie jest to usługa
    telekomunikacyjna, ergo nie ma prawa do naliczenia z tego tytułu opłaty, a
    przesłanki ku temu znajdziesz w poprzednim poście i materiałach na które się
    powołałem.

    Zanim skrytykujesz, przeczytaj całość.

    pozdrawiam
    W,