  • Data: 2006-02-24 23:37:46
    Temat: Re: Kartoteka policycja?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:4yini8iqsjtv$.1azmxjkucl2mj.dlg@40tude.net...

    > Jasne, ale nie pisałem tego "w świetle prawa" tylko hipotetycznie, żeby
    > było wiadomo o co chodzi :)

    A na jakiej grupie jesteś? Dla ułatwienia - nie jest to grupa
    news:pl.hipotezy :->

    > Nie, pracodawca powinien kierować się innymi kwestiami przy doborze
    > pracowników. Ale na to nie masz wpływu, bo równie dobrze w kartotece mógł
    > być ktoś podobny do X, albo właścicielowi nie spodoba się że kandydat jest
    > np. rudy. Nic nie poradzisz.

    Jejku, oczywiście, że pracodawca ma pełne prawo kierować się
    swoim widzimisię. Tyle że może być tak, iż zobaczył fotkę pana X
    w policyjnych archiwach, a to wpłynęło na jego decyzję,
    żeby pana X (zupełnie niewinnego) nie zatrudnić.

    Powtarzam pytanie - czy to jest OK, żeby foty niewinnego, Bogu Ducha
    winnego człowieka, widniały w policyjnych archwiach, i w dodatku
    żeby były okazywane ofiarom przestępstw?

    Piotr