    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Karetka zatrzymana przez policję
    Date: Fri, 07 Apr 2023 23:36:46 GMT

    On 2023-04-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Szczerze - jakby zaczął gadać, że pilne to bym zaproponował, żeby wpadł
    > wyjaśnić sprawę na komisariat. Skoro się da w sprawie parkowania to
    > pewnie i tak się da. Kwestia podejścia - tak jak piszę - większość akcji
    > robią bez bomb, ale nie powiedziałbym że to znaczy że dodatkowe 20 minut
    > jest bez różnicy.

    No ja tam pewnie bym się podk..., że sobie ze mną w uja lecą, ale może
    jesteś spokojnieszego charakteru :) Dać się zawsze da, ale dobra wola
    zależy od okoliczności w tym zachowania uczestników. Już prędzej
    łyknąłbym, że bomb zapomnieli włączyć.

    Nb. ktoś to w ogóle kontroluje, tzn. zasadność użycia tych bomb? Kto/co
    decyduje czy jadą na sygnale?

    --
    Marcin