  • Data: 2011-06-13 13:10:11
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy (476 KC)
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Prawnikiem nie jestem, mogę sobie podywagować :-)

    Z umowy wynika, że jeśli nie spełniłeś warunków z §4, to wykonawca nie
    powinien rozpoczynać prac. Jednak §12 mówi o odstąpieniu od umowy, a
    ta została zawarta. Nie ma znaczenia, że prac nie rozpoczęto. Masz
    zapłacić karę w wysokości wpłaconej zaliczki; jeśli jej nie wpłacałeś,
    zatem musisz zapłacić karę w wysokości 0 zł.

    A jeśli chcesz narobić im sporych kłopotów, to §16 zawiera klauzulę
    niedozwoloną.

    Czarek