  • Data: 2011-06-13 15:27:08
    Temat: Re: Kara za zerwanie umowy (476 KC)
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (13.06.2011 17:12), Bydlę wrote:

    > Ale fajniejsze jest coś innego:

    > W świetle tego:

    > ;>

    Jeżeli firma zamiast przypomnieć o tym że klient ma wpłacić zaliczkę,
    wzywa do uregulowania kary umownej, która wg umowy powinna wynosić 0zł,
    zaś w kwotę wpisuje jakąś sumę z d... wziętą, to w dobie "klient nasz
    pan" i innych tego typu nowoczesnych wynalazków, uważam taką firmę za co
    najmniej dziwną i odradzałbym z taką firmą prowadzić jakiekolwiek interesy.

    Zauważ że:
    - par. 4 umowy mówi o tym że wykonawca nie rozpocznie prac dopóki nie
    dostanie zaliczki. Nie ma zaliczki, nie ma nakładów na umowę, nie ma
    szkody.
    - par 4 mówi także o tym, że Robert ma zatwiedzić projekt, jak rozumiem
    podpisanie umowy i wrzucenie jej do szuflady to był cały kontakt Roberta
    z tą firmą.

    Więc moim nieprawniczym okiem, potencjalnemu wykonawcy nic się od
    Roberta nie należy. Mogę się jednak mylić.

    No chyba że firma jednak do Roberta dzwoniła, próbowała się umówić na
    pomiar, wciskała mu do ręki projekt do zatwierdzenia, a ten się opędzał
    jak od natrętów. Ale nic takiego Robert nie napisał.

    p. m.