    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara PIP za niewykorzystane urlopy z 2003 roku
    Date: Fri, 23 Apr 2004 15:46:10 +0200

    > Co mi radzicie - zapłacić mandat i sobie pomyśleć coś o tym nienormalnym
    > kraju ?

    O ile mi wiadomo przyjęcie mandatu jest równoznaczne z przyznaniem się do
    winy.

    > czy też iść do sądu i mieć nadzieję na normalne myślenie

    Nadzieja piękna rzecz.

    > ewentualnie jakieś rady jak się tłumaczyć.

    Chyba dokładnie tak jak to opisałeś.
    Przepis został naruszony, ale okoliczności ciebie jakoś-tam tłumaczą, szkoda
    żadna, szkodliwość społeczna (brrr..) znikoma. Może sąd odstapi od ukarania
    albo warunkowo umorzy sprawę?

    Alek