  • Data: 2006-04-06 19:37:39
    Temat: Re: Kanty TELE2
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z umowy zawartej poza siedzib? firmy mo?na wycofaae si? w ci?gu 10 dni od
    > jej podpisania je?li zosta?o si? o tej mo?liwo?ci przy podpisie
    > poinformowanym. Je?li nie, to je?li o takiej mo?liwo?ci dowiedzia?o si?
    > innym sposobem w ci?gu 3 miesi?cy od podpisania.
    > I tu te? jest termin 10 dni od chwili dowiedzenia si? o takiej
    > mo?liwo?ci.
    > Je?li b?dzie potrzebny przepis, to zadzwoni? i podadz? mi, bo wczoraj u
    > rzecznika konsumenta zapisa?am komu? na jego umowie.

    Chyba chodzi o:
    USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U.
    Nr 22, poz. 271 ze zm., jest na UOKiKu.

    Tylko że w ogólnym regulaminie, który dostałem, jest wspomniane o
    możliwości odstąpienia (nie wiem czy jest to poinformowanie zgodnie z
    Rozdz. 1 Art 3???), choć nie wypełnili do końca tego artykułu, bo żadnego
    wzoru nie dostałem. A 10 dni minęło.

    Raczej chodziłoby o zatajenie istotnych warunków umowy.

    Ł.