  • 1. Data: 2006-04-06 16:14:26
    Temat: Kanty TELE2
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    Witam!

    Krótko: podpisałem umowę z Tele2 na taryfę "Dobry wieczór i weekend".
    Preselekcja jeszcze nie została aktywowana. Ale dowiedziałem się, że te
    "darmowe" rozmowy są darmowe tylko przez pierwsze 1000 minut, ja mam
    regularnie raczej 2 razy tyle- tepsie to nigdy nie przeszkadzało.

    Informacji o tym 1000 nie ma w cenniku, który otrzymałem wraz z umową, nie
    zostałem o nim także poinformowany przez akwizytora Tele2- o fakcie
    dowiedziałem się przypadkiem..
    Zażądałem już telefonicznie rozwiązania umowy, ale pewnie Tele2 przyśle
    fakturę -i to nawet dwie, bo wg umowy wypowiedzenie jest skuteczne z
    końcem następnego miesiąca po wypowiedzemiu umowy. Na jakiej podstawie
    mogę ich olać?

    Ł.

  • 2. Data: 2006-04-06 16:28:20
    Temat: Re: Kanty TELE2
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jakubowski" <l...@-...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:op.s7lgqcmvatafk0@pecet...

> [...]
    > fakturę -i to nawet dwie, bo wg umowy wypowiedzenie jest skuteczne z
    > końcem następnego miesiąca po wypowiedzemiu umowy. Na jakiej podstawie

    Z umowy zawartej poza siedzibą firmy można wycofać się w ciągu 10 dni od
    jej podpisania jeśli zostało się o tej możliwości przy podpisie
    poinformowanym. Jeśli nie, to jeśli o takiej możliwości dowiedziało się
    innym sposobem w ciągu 3 miesięcy od podpisania.
    I tu też jest termin 10 dni od chwili dowiedzenia się o takiej możliwości.
    Jeśli będzie potrzebny przepis, to zadzwonię i podadzą mi, bo wczoraj u
    rzecznika konsumenta zapisałam komuś na jego umowie.

  • 3. Data: 2006-04-06 17:16:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > regularnie raczej 2 razy tyle- tepsie to nigdy nie przeszkadzało.
    > Informacji o tym 1000 nie ma w cenniku, który otrzymałem wraz z umową,

    To na jakiej podstawie mieliby naliczać opłaty po przekroczeniu limitu?

  • 4. Data: 2006-04-06 17:27:59
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    > To na jakiej podstawie mieliby naliczać opłaty po przekroczeniu limitu?

    Chodzi o opłatę "abonamentową" 35 złotych.

    Ł.

  • 5. Data: 2006-04-06 18:33:31
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

> [...]
    > "darmowe" rozmowy są darmowe tylko przez pierwsze 1000 minut, ja mam
    > regularnie raczej 2 razy tyle- tepsie to nigdy nie przeszkadzało.

    OT. Zainteresuj się VoIP, Neostrada min 512 + VoIP (50 zł brutto) i masz 24
    godziny na dobe, 7 dni w tygodniu darmowe połaczenia na wszystkie
    stacjonarne w TP i sporo tańsze za granice.

  • 6. Data: 2006-04-06 19:03:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a l...@-...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Chodzi o opłatę "abonamentową" 35 złotych.

    nie wazne jaka to oplata. Na jakiej podstawie mieliby ja naliczac skoro nie
    ma czegos takiego w twojej umowie ani cenniku?

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 7. Data: 2006-04-06 19:11:06
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    > nie wazne jaka to oplata. Na jakiej podstawie mieliby ja naliczac skoro
    > nie
    > ma czegos takiego w twojej umowie ani cenniku?

    Abonament jest, nie ma nic o naliczaniu opłat po przekroczeniu 1000 minut.

    Ł.

  • 8. Data: 2006-04-06 19:26:00
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Łukasz Jakubowski napisał(a):
    > Abonament jest, nie ma nic o naliczaniu opłat po przekroczeniu 1000 minut.
    Jesli nie ma o tym wzmianki w cenniku ani w umowie to nie moga pobierac
    dodatkowych oplat. Wiec pewnie po prostu jest tylko trzeba dokladnie
    przeczytac umowe (jesli nie, to rownie dobrze Tele2 mogloby wyslac list
    w stylu "W zwiazku z przekroczeniem limitu 1000min w miesiacu za kazda
    nastepna minute musi Pan zaplacic 100zl"). Wiec przeczytaj dokladnie
    umowe i regulamin
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-04-06 19:37:39
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    > Z umowy zawartej poza siedzib? firmy mo?na wycofaae si? w ci?gu 10 dni od
    > jej podpisania je?li zosta?o si? o tej mo?liwo?ci przy podpisie
    > poinformowanym. Je?li nie, to je?li o takiej mo?liwo?ci dowiedzia?o si?
    > innym sposobem w ci?gu 3 miesi?cy od podpisania.
    > I tu te? jest termin 10 dni od chwili dowiedzenia si? o takiej
    > mo?liwo?ci.
    > Je?li b?dzie potrzebny przepis, to zadzwoni? i podadz? mi, bo wczoraj u
    > rzecznika konsumenta zapisa?am komu? na jego umowie.

    Chyba chodzi o:
    USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U.
    Nr 22, poz. 271 ze zm., jest na UOKiKu.

    Tylko że w ogólnym regulaminie, który dostałem, jest wspomniane o
    możliwości odstąpienia (nie wiem czy jest to poinformowanie zgodnie z
    Rozdz. 1 Art 3???), choć nie wypełnili do końca tego artykułu, bo żadnego
    wzoru nie dostałem. A 10 dni minęło.

    Raczej chodziłoby o zatajenie istotnych warunków umowy.

    Ł.

  • 10. Data: 2006-04-06 19:39:26
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

> [...]
    > w stylu "W zwiazku z przekroczeniem limitu 1000min w miesiacu za kazda
    > nastepna minute musi Pan zaplacic 100zl"). Wiec przeczytaj dokladnie

    Przeczytałem- nic nie ma. Na infolinii zachowują się, jakby dokładnie o
    tym wiedzieli.

    Ł.