    From: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kanarzy - nadgorliwość ?
    Date: Fri, 1 Oct 2004 23:24:53 +0200

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 19:52:40 +0200, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Ten protokół dla każdego sądu będzie wystarczającym dowodem - zapewniam Cię.
    > Przecież z sufitu tych danych nie wzięli.

    No owszem, danych nie wzięli z sufitu.

    Teraz wyobraźmy sobie inny scenariusz. Pasażer nie ma przy sobie biletu. Po
    otrzymaniu wezwania do zapłaty może się odwołać, okazać ważny bilet
    okresowy i opłata zostaje anulowana (nie wiem, czy w Gorzowie tak można).
    Ale kanar żeby utrudnić pasażerowi skorzystanie z tej możliwości zamiast
    "brak biletu" wpisuje "bilet niewypełniony". Pasażer, widząc taką
    manipulację, odmawia podpisania papierka.

    Prawda, że brzmi bardziej wiarygodnie? I wiadomo, skąd dane się wzięły.

    Żeby nie było, że sobie to zmyśliłem - byłem w podobnej sytuacji i kanar
    zaproponował, że kara może być niższa, jeśli wpisze brak biletu za przewóz
    bagażu, zamiast braku biletu za przejazd. Cwaniaczek jeden...

    Pozdrawiam,
    Artur