  • Data: 2003-09-21 09:28:54
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mój prywatny, ale jeżeli ktoś żąda zatrzymania autobusu
    > to kierowca powinien się zatrzymać a kosztuje to 330.
    > Przeczytaj regulamin MPK Kraków.

    Moze mi przytoczysz konkretny punkt w regulaminie? Bo cos mi sie nie
    wydaje...

    > Zobaczymy na co im te jaja się zdadzą....

    No w tej pracy na pewno sie przydaja. Gdybym ja pare razy tych jaj nie uzyl
    jak nalezy to kto wie w ktorym rowie bym wyladowal i czy w ogole jeszcze bym
    tkwil w tym zawodzie.

    > "Wpieniony" znaczy że zaczołem z nimi dyskusje, jakim prawem mnie
    > nie chcą wypuścic z autobusu, ani nie chcą wezwać policji, tylko każą
    > jeździć
    > przez 1 razem z nimi.

    A mozesz rozwinac watek tego pierwszego zatrzymania przy komisariacie? Co
    spowodowalo ze wowczas Was nie odholowali? Bo ztcw kontrolerzy raczej cenia
    swoj czas i nie sa sklonni do przejazdzek po calym miescie dla rozrywki...

    > Nie bede się fatygował na poczte bo do MPK mam bilżej.

    I zapewne taniej - poczta jeszcze swoje 3zl wtrąci...

    pdr
    Olo