eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKananaryRe: Kananary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.prz.edu.pl!news.nask.pl!news.nask
    .org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!feeder.news-service.com!cyclone0
    1.ams2.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!npeersf01.ams.highwinds-med
    ia.com!newsfe23.ams2.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@k...net> <hjmt1f$jnt$1@news.onet.pl>
    <hjmtlr$m1j$1@news.onet.pl> <hjmtri$m9f$1@news.onet.pl>
    <hjmukm$oto$1@news.onet.pl> <hjmvij$rll$1@news.onet.pl>
    <hjn5rm$d5l$1@news.onet.pl> <hjn680$e35$1@news.onet.pl>
    <hjnb2b$so0$1@news.onet.pl> <hjp4eu$va1$1@news.onet.pl>
    <hjp5dc$fvk$1@inews.gazeta.pl> <hjpiek$cif$1@news.onet.pl>
    <hjpij3$8mq$3@news.onet.pl> <ck08n.122824$Q36.23140@newsfe19.ams2>
    <hjq42t$dfv$1@news.onet.pl> <hjq48l$egp$1@news.onet.pl>
    <hjq70f$4tt$6@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <hjq70f$4tt$6@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Kananary
    Lines: 31
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Message-ID: <P4d8n.129119$Q63.5175@newsfe23.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.152.238
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe23.ams2 1264672175 86.3.152.238 (Thu, 28 Jan 2010 09:49:35 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Jan 2010 09:49:35 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Thu, 28 Jan 2010 09:49:34 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:625082
    [ ukryj nagłówki ]


    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:hjq70f$4tt$6@inews.gazeta.pl...
    > Tiber wrote:
    >>
    >> Choć IMO najczęściej w formie "pasażer wchodząc do autobusu pokazuje
    >> bilet, który będzie kasował, a kierowca udaje, że go to obchodzi". Można
    >> wejść z biletem do cyrku, skasowanym, ulgowym, nie skasować, wszystko.
    >
    >
    > kwestia czysto techniczna.
    >
    > "kasując" bilet, kierowcy (i pasazerom) wyswietla sie zielona, bedz
    > czerwona lampka, czy bilet został skasowany lub nie. Dla niewidomych sa
    > jeszcze sygnały dzwiekowe o roznym tonie.
    >
    > Bardzo łatwo sprawić, aby kierowcy byli zainteresowani.
    > Po paru przepuszczonych "bramkach" obciąć premię i już będą zaintersowani.

    W UK nie ma problemu "kasowania" biletu. Do niedawna, wystarczylo samo
    okazanie biletu (kupiony poza autobusem byl najtanszy na caly dzien, w
    autobusie tylko na ten kurs co bylo na bilecie napisane).
    Ostatnio wprowadzono karty zblizeniowe ktore dzialaja jako prepayd.
    Zblizenie do czytnika wykoasowuje iles tam pieniedzy z takiej karty. Karta
    zostawia tez slad w postaci zapisu gdzie zostalo zeskanowane i oktorej
    godzinie i ile. Tak wiec w przypadku kontroli "kanar" jedynie zbliza karte
    do swojego komputera i ma cala historie karty... Karty te sa wylacznie w
    Londynie. Jest to i wygodne i za razem glupie:) bo drozsze niz kiedys.
    Naturalnie nadal mozna kupic u kierowcy bilet... poza autobusami
    przegubowymi - tam kierowca biletow nie sprzedaje!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1