  • Data: 2003-07-28 06:56:06
    Temat: Re: Kamyczek z pod ko? - p?knieta szyba.
    Od: "Darius" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:30078-1059374101@213.17.176.82...

    > sprawca

    w tej 'głupiej' Warcie, w sumie to powiedziałem memu agentowi (ubezpieczam u
    niego od lat, że hoo hoo) że jak naliczą mi dużo to idę do konkurencji, na
    drugi dzień miał podać koszt, jak zadzwonił to powiedział, że wystąpił do
    durektora regionu o nienaliczanie zwyżki i on się do tego przychylił i nie
    ma zwyżki, ani utraty pakietu, ani nic.