    From: jedrus <a...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kamienica wraz z mieszkancami...
    Date: Thu, 19 Jun 2008 11:46:55 +0200

    szerszen pisze:

    > dodatkowo w ksiegach powinny byc wpisy o poprzedniej wlascicielce i o
    > tym czy kamienica przeszla na skarb panstwa czy nie, do tych wpisow
    > powinniscie miec dostep

    I jest ten wpis z ktorego wynika, ze w 1969 r. wlascielem zostaje skarb
    panstwa. Niestety nie mamy dostepu do wgladu w testament ale podobno
    mialo to miejsce na poczatku lat 80. To sie nie trzyma kupy bo "co ma
    piernik do wiatraka" W latach 80tych przedmiot spadku mial juz innego
    wlasciciela.
    Co sie tyczy rad to dzieki i Tobie i przedpiscy i o takich radach
    informuje na biezaco mieszkancow tej kamienicy.
    Niewiele dni im zostalo bo tylko do koncza czerwca a potem.....????
    no nie wiem.... jak nic bedzie jakis "dym"

    pzdr

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl