  • Data: 2011-09-01 17:51:15
    Temat: Re: Kamera monitoringu patrzy na sąsiednią posesję
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał

    > Więc jak jest taki przepis i go podali to napisz jaki jest.

    Jakby go podali to bym nie pytał.

    > jak ci tego przepisu nie podali to im odpisz ze nie ma podstawy
    > prawnej, ale możesz oczywiści za odpowiednią opłatą zmienić kamery.

    W niczym mi nie pomogłeś. Jak dojdzie do działań formalnych to będzie
    wiadomo jak się znaleźć. Na razie sprawa jest na etapie rozmowy. Ale
    znajomość prawa pomogłaby w zajęciu już teraz właściwego stanowiska.
    Bo po co się napinać jeśli za chwile miałoby się okazać, że racja jest
    po drugiej stronie? Albo na odwrót, po co dać się ustawiać jeśli druga
    strona nie ma racji?