  • Data: 2008-03-31 11:39:09
    Temat: Re: KRS apodpis kwalifikowany - żenua
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bokomaru pisze:

    > Dziś dostaję maila (pomijam, że nie wiedziałem o co chodzi - z domeny
    > ms.gob.pl przyszła informacja, że orzeczenie jest na portalu (nawet bez
    > podania adresu...). Rezultat - w załączeniu
    >
    > http://img442.imageshack.us/my.php?image=krskt7.jpg

    Boskie. Po prostu boskie. E-administracja made in Poland.
    Byłoby zabawne gdyby człowiek nie siedział w tym po uszy.

    Ja za marzec wysyłam pierwszego e-vata. Zobaczymy co sie stanie.
    Chce wszystkich klientów na e-deklaracje przestawić ale najpierw dałam
    sobie 3 miesiące na test na własnej DG.

    Swoją drogą to co opisałeś nie mogło się inaczej skończyć.
    Takie odzew wnika wprost z procedur KRSu.
    Kiedy aktualizujesz dane na papierze to kopie nipu i regonu muszą być
    poświadczone (urzędowo lub notarialnie, jak masz szczęście to w Twoim
    KRS może poświadczają je tez na miejscu jak masz oryginał do wglądu).
    Takie zwykłe "za zgodność" podpisane przez zwykłego obywatela są
    nieważne dla KRSu.
    I ten sam mechanizm został zastosowany przy elektronicznym wniosku. A że
    absurdalnie wyszło? A pierwszy to raz?
    Twój podpis elektroniczny to dalej tylko Twój podpis. Z definicji jesteś
    niewiarygodny, jakiej techniki byś nie używał.

    O ile ustawodawca nie zrezygnuje z obowiązku składania uwierzytelnionych
    odpisów (kto i po kiego grzyba chciałby podawać fałszywy nip i regon do
    krs???) to z czasów Króla Ćwieczka nie wyjdziemy.
    Bo na komunikacje między urzędami w celu wzajemnego potwierdzenia sobie
    danych to w tym stuleciu nie ma co liczyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813