  • Data: 2005-09-10 08:44:30
    Temat: Re: KONFISKATA METEORYTOW !!!!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    GRU_Sniper napisał(a):
    > Witam
    > Jak sluchaliscie radia to wiecie ze celnikom "udalo" sie odkryc ladunek
    > 500kg meteorytow przemycanych z za wschodniej granicy w tirze.

    54.html

    > Tylko dlaczego przemycano towar ktory w/g mnie mozna legalnie wwozic ?

    Wodke i paliwo tez wolno legalnie wwozic, ale trzeba za to zaplacic clo,
    ew. jakies inne podatki.

    "W sprawie przemytu celnicy wszczęli sprawę karną skarbową." - tu masz
    odpowiedz.

    Sa to po prostu przedmioty posiadajace jakas wartosc i nalezy je
    zadeklarowac i zaplacic jakies tam oplaty.
    Jezeli ktos je probowal wwiesc jako "kamienie polne", albo inny gruz
    warty 25zl/tone, to teraz ma.