    From: james bond <j...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Juz mnie oczy bola od archiwum - DOMENY INTERNETOWE
    Date: Thu, 18 Aug 2005 01:36:16 GMT

    fotomania wrote:

    > U?ytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisa? w wiadomo?ci >
    >
    > Post?powanie i owszem mog? jakie? rozpocz?ae, ale nic nie wskóraj? (chyba ?e

    > W obecnym wygladzie , serwis przedstawia tylko i wylacznie produkty tego
    > koncernu ( paranoja )
    > Nie ma tych informacji w jezyku polskim nigdzie na stronach PL . W serwisie
    > nie sa publikowane zadne mniej lub bardziej tendencyjne informacje o
    > produktach . Dalej serwis nie prowadzi dzialalnosci handlowej ( brak oferty
    > na www )
    > Wszelkie znaki sa zastrzezone "R" wystepuje opis ze zostaly wykorzystane
> [...]

    Czyli moga Ci naskoczyc z nieuczciwa konkurencja.
    Jak dlugo nie wprowadzasz w blad ich klientow to moga naskoczyc podwojnie.

    Pamietaj tylko zeby na kazdej stronie zaznaczyc ze "ta strona nie jest w
    zaden sposob zwiazana z firma xxxxxxxxxx".

    Wiecej pomyslow prawnych:

    http://www.chillingeffects.org/acpa/faq.cgi