  • Data: 2002-10-30 07:22:04
    Temat: Re: Jeszcze raz o spamie - konkretne pytanie...
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    "Michal Ch" <m...@g...pl> wrote in <apm9cu$sg5$1@news.gazeta.pl>:

    >Poniewa? ustawa o ochronie danych osobowych chroni tylko osoby fizyczne,
    >a ponadto obejmuje tylko te dane, które umo?liwiają określenie to?samości
    >danej osoby,
    >wi?c nie znajdzie tutaj zastosowania.

    Nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, musze dokladnie przejrzec ta ustawe razem z
    ostatnimi zmianami, tam chyba juz cos na temat Spamu bylo...

    >Je?eli umieści?eś adres na stronie firmowej, to myśl?, ?e ka?dy odbiera to
    >jednoznacznie
    >jako zach?t? do nawiązania kontaktów handlowych itp.

    No niezupelnie... Firmy umieszczaja adresy na stronach internetowej w celu
    nawiazania stosunkow handlowych w zakresie oferowanych przez SIEBIE uslug...

    Poza tym tutaj male sprostowanie, adres ktory jest w bazie, nie zostal przeze mnie
    podany na zadnej stronie i jest traktowany przeze mnie jako adres prywatny, na
    stronie firmowej sa adresy w stylu: b...@d...net, p...@d...net itp,
    natomiast ja otrzymuje spam na adres I...@d...net, a to po pierwsze
    chyba umozliwia okreslenie mojej tozsamosci, a po drugie jak juz wspomnialem, adres
    ten nie figuruje na zadnej z moich stron jako adres firmowy.

    Czy to zmienia postac rzeczy?

    >Wydaje mi si?, ?e brak jest podstaw do ?ądania usuni?cia adresu z bazy tej
    >firmy,
    >a tym bardziej do odszkodowania.

    Coz, to sie jeszcze zobaczy :)

    Daniel Roziecki (emssik)