  • Data: 2011-10-03 09:41:12
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-03 10:11:11 +0200, "dK" <c...@w...pl> said:

    > Nie mam nic przeciwko wspieraniu konkurencyjności, ale dlaczego kosztem
    > dzwoniących do abonentów Play i to w atmosferze raczej łapania
    > jelenia....

    Bo operatrzy W3 postanowili wykorzystać okazję i wydoić swoich klientów
    przy okazji. Stawka do P4 to obecnie 27 groszy z groszami. Jeśli twój
    operator bierze od ciebie 80 groszy, to...

    Tu nie ma sentymentów - tu jest SPAR... tfu! byzness!

    (i glosa:

    ===Gdy dzwoni do mnie ktoś, kogo szanuję bądź lubię, rozłączam się i
    sam oddzwaniam do niego, bo nie chce aby był ruchany przez swojego
    operatora.===

    to wypowiedź klienta sieci P4 :)

    --
    Bydlę