  • Data: 2011-09-26 06:53:49
    Temat: Re: Jeszcze raz Play
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:j5nru5$9dt$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Ale jak Ty sobie wyobrażasz brak zróżnicowania ? Przecież pomijając tych
    > operatorów i połączenia na numery specjalne nadal masz zróżnicowanie
    > wynikające np z innych faktycznych kosztów realizacji połączenia czy to
    > zagranica czy telefon satelitarny.

    Nie mam nic przeciwko zróżnicowaniu. Z tym, że wybierając numer 801xxxxxxx,
    +42xxxxxxx, czy 70xxx
    wiem PRZED wybraniem, że jest to rozmowa nie wliczana w abonament za którą
    operator doliczy mi stosowną opłatę i jest wszystko OK.
    Problemem jest to, że wybierając 601xxxxxx nie mam pewności, że jest to Plus
    a nie np. Play do którego przeniósł się nieszczęśnik po drugiej stronie. O
    tym dowiaduje się albo PO fakcie rozmowy z bilingu, albo korzystając PRZED
    rozmową z niepewnego źródła internetowego jaki mi zaproponował mój
    "profesjonalny" operator. Niepewnego, bo to niezależna od operatora firma.
    Nie mam nawet szans zareklamowania w takim przypadku błędnego wskazania
    sieci.

    Rozwiązaniem byłaby obligatoryjna krótka zapowiedź operatora (bez
    jakichkolwiek reklam!!) do jakiej sieci dzwonię i jaki jest koszt minuty
    potem zgoda lub odzrucenie z opcją by operator nie zapowiadał jej, jeśli
    sobie tego nie życzę.
    Rozmawiając z setkami osób tygodniowo uzbiera sie całkiem spora kupka takich
    co są w takiej sieciowej .... partyzantce ... i trochę to kosztuje - uważam
    jednak, że ten zarobek jest niesłuszny dla operatora, bo zdobyty jednak
    przez pewnego rodzaju podstęp. A w skali całej sieci jest to pewnie spora
    sumka.

    Wysłałem zapytanie do UKE z prośbą o ich interpretacje tego zachowania się
    operatora. Zobaczymy, czy i co odpowie...

    dK