  • 171. Data: 2006-01-01 20:17:49
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dp97q2$h1c$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > daj spokój z tymi słownikami, bo jest to wiedza ćwierćinteligentów pisana
    > dla ćwierćinteligentów.

    powoluje sie gosc na definicje wedlug slwonika polskiego w kilku watkach to
    ja otrzymal.
    Twoim zdaniem definicja kradziezy istnieje tylko taka jaka sobei sam
    wymysliles?

    P.

  • 172. Data: 2006-01-01 20:18:42
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ciekawe dlaczego? może ci programiści są leniwi?:O)

    tak, glownie dlatego , nikt ich nie zmusza do korzystania z produktow
    microsoft

  • 173. Data: 2006-01-02 21:58:33
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > powoluje sie gosc na definicje wedlug slwonika polskiego w kilku watkach
    > to ja otrzymal.

    kto się niby oczekuje definicji ze słownika języka polskiego?

    > Twoim zdaniem definicja kradziezy istnieje tylko taka jaka sobei sam
    > wymysliles?

    nie, ale napewno nie jest to ta króciutka definicja ze słownika, to tylko
    malutki wycinek definicji prawdziwej, a skoro niekompletna to jest fałszywa

    p.s. zupełnie nie rozumiem jak w dyskusji można się posługiwać okrojoną do
    minimum wiedzą słownikową?, może do rozwiązywania krzyżówek jest to świetna
    sprawa,

  • 174. Data: 2006-01-02 22:00:50
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > tak, glownie dlatego , ...

    aleś dowalił, prawie z krzesła spadłem ze śmiechu :O)

  • 175. Data: 2006-01-03 11:14:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > aleś dowalił, prawie z krzesła spadłem ze śmiechu :O)

    no to dlaczego? I wymien firmy odrazu.

    P.

    ps.
    oczywiscie znasz biblioteki ?

  • 176. Data: 2006-01-03 11:48:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Strona directX : http://www.microsoft.com/windows/directx/default.asp
    Strona OpenGL: http://www.opengl.org/

    Sciagnj i zobacz co obie oferuja, zwroc uwage glownie na dokumentacje, i na
    mozliwosc
    latwegio przeniesienia (w przypadku pisania pod directx) gry na platforme
    XBOX microsoftu,
    I jeszcze fakt ze DirectX zawiera biblioteki do obslgi dzwieku, sieci,
    sprzetu w posatci wszelkiego rodzaju
    'dzojstikow' itd, w przyapdku pisania z uzyciem openGL musisz oddzielnie
    nabyc te biblioteki.

    Nikt nikogo do niczego nie zmusza.

    P.

  • 177. Data: 2006-01-03 19:35:46
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    (to jest odpowiedz do twojego wątku w innej gałęzi dyskusji, nie mogłem
    wysłać bo serwer wysłał komunikat że gałąź jest za dłuda, więc tu walę)

    > ty ja czegos nie rozumiem, wytlumacz mi, jak zwylky czlowiek okradnie
    > giganta to prawo nie powinno bo karac ? A to niby czemu?

    a temu bo ten wielki gigant to wielki złodziej, skoro prawo zajmuje się
    karaniem małego złodzieja, to powinno też zajmować się karaniem
    wielkiego złodzieja,
    a skoro nie zajmuje się karaniem wielkiego złodzieja, to tymbardziej
    nie powinno karać małego złodzieja
    tym bardziej że to małe złodziejstwo jest wymuszone tym wielkim
    złodziejstwem (nigdy na odwrót),
    właśnie temu!!!

  • 178. Data: 2006-01-03 20:24:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > (to jest odpowiedz do twojego wątku w innej gałęzi dyskusji, nie mogłem
    > wysłać bo serwer wysłał komunikat że gałąź jest za dłuda, więc tu walę)

    > a temu bo ten wielki gigant to wielki złodziej,

    no to nie mamy o czym gadac jestem pierd. hipokryta, jezlei ktos popelnia
    przestepstwa to zle jezeli ty to dobrze, ktos kradnie to jest zlodziejem ty
    kradniesz - zlodziejem nie jestes, sorry ale nie mamy o czym rozmawiac.

    P.

  • 179. Data: 2006-01-03 20:25:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpemie$svi$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > no to nie mamy o czym gadac jestem

    milo byc JESTES, 'S' na koncu zamiast 'M' zebys sie nie podniecal za bardzo

  • 180. Data: 2006-01-03 22:51:26
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

> [...]
    > ty kradniesz - zlodziejem nie jestes, sorry ale nie mamy o czym rozmawiac.

    na ironię właśnie opisałeś swoją postawę a nie moją, haha, może niedługo
    zaczaisz o co biega:O)

    jak ktoś kradnie to zawsze jest źle, ja czy ty, czy ktoś inny, to zawsze
    źle, ale jeśli już przechodzimy do karania, to krajmy wszystkich, a nie (jak
    to ma się obecnie) jednych kramy (tzw. piratów, czy kupujących piratów) a
    innych głaszczemy i łechcemy (monopole, koncerny i inne menty)