  • 161. Data: 2005-12-31 12:31:00
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:dp5t65$h0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No cóż ja może nie jestem juz przeciętnym użytkownikiem windowsa i sterowniki
    > mogę sobie sam instalnac chociaż jak zaczynałem przygodę z windą to to tez
    > była dla mnie czarna magia i musiał ktoś przychodzić i mi wszystko ustawiać i
    > konfigurować.

    Nie przesadzaj. Ostatnia lama sobie sterownik ściągnie i klikając raz,
    zainstaluje. Ja instaluje tylko Omegi do Radeona X700(kliknięcie) a pozostałe
    stery instalują się same bo XP ma je w sobie.

    >masz od razu z systemem ogromna masę programów

    Najcześciej niedopracowanych, amatorskich.

    >które pod winde musisz kupować.

    Nic nie kupuję. Używam darmowy open office, pozostałe też są darmowe. Daj
    przykład "darmowego" programu linuksowego a ja odpowiem ci XP-kowym. I kolejny
    mit padnie.
    A potem podaj mi jakiś tytuł gry "na czasie" która chodzi pod linuksem. Jakiś
    Gothic, Call OF Duty ?
    Jednym słowem, może to i dobre do serwera ale do domu już nie. Bo w domu
    najczesćiej są jeszcze dzieci;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 162. Data: 2005-12-31 13:59:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > przykład "darmowego" programu linuksowego a ja odpowiem ci XP-kowym. I
    > kolejny mit padnie.
    > A potem podaj mi jakiś tytuł gry "na czasie" która chodzi pod linuksem.
    > Jakiś Gothic, Call OF Duty ?

    unreal ,

  • 163. Data: 2005-12-31 14:18:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > unreal ,

    Tylko jeden tytuł. Szkoda;( A taki fajny był, amerykański;))
    Pod XP chodzą wszystkie, setki.
    Jeśi Linuks nie jest do gier, to nie jest to system do domowego komputera. I stą
    się bierze "monopol" Windowsa.

  • 164. Data: 2005-12-31 14:35:11
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Pod XP chodzą wszystkie, setki.
    > Jeśi Linuks nie jest do gier, to nie jest to system do domowego komputera.

    linux sie doskonale nadaje, tylko programisci zwykle wybieraja biblioteke
    directX przygotowana
    przez micrsofot ktora zawiera wszystkie potrzebne biblioteki (do grafiki,
    dzwieku, sieci) i mozna latwo pod xboxa przeneisc gre, zamaist openGL, w tym
    problem.

    istnieje projekt wine (xwine) za pomoca ktorego mozna uruchomic wiele gier,
    wiecej tu:
    http://gry.linux.pl/
    i tu http://gry.linux.pl/?id=porty

  • 165. Data: 2005-12-31 15:37:32
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Thu, 29 Dec 2005 21:38:13 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    wrote:

> [...]
    > Delphi Enterprise nawet skoro prowadzacy zajecia uzaleznil od jej
    > posiadania zaliczenie przedmiotu nie dajac zadnej innej mozliwosci
    > wykonania pracy.
    >

    > Ale zazwyczaj dokladnie tak samo ludzie rozgrzeszaja sie w przypadku
    > piractwa oprogramowania za dziesiatki tysiecy zlotych jak i windowsa za
    > 400zl, czy gry za 50zl...
    > O to mi chodzilo w mojej wypowiedzi.
    >
    > Ludzie kradna wszystko i potem argumenty "to nie browar i nie da sie na
    > to przylepic kodu kreskowego"...
    >
    > Po prostu taki schemat myslenia mnie drazni.

    Ale to prawda.
    Pozatym chyba lepiej zeby ludzie sluchali muzyki niz oglupiali sie
    alkoholem.
    Po co zabraniac ludzia takiej drobnej przyjemnosci jak sluchanie muzyki
    w tym pokurwionym na maksa swiecie, gdzie szczurki gonia za kasa, i
    pieniadze staja sie wazniejsze od ludzi. Gdzie pieniadze staja sie celem
    zycia.
    Kazdy ma prawo do sluchania. Nie mozna tego zabronic !
    Gdyby ludzie kierowali sie w zyciu dobrocia i miloscia to nie byloby nawet
    takich dyskusji.
    Pozwole sobie stwierdzi ze nie bylo by nawet pojecia kradziezy. Przeciez
    wszyscy jestesmy dziecmi Bozymi, i powinnismy sie kochac, pomagac sobie, a
    nie nienawidzic i utrudniac sobie zycie.
    IMHO

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 166. Data: 2006-01-01 00:03:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w tym pokurwionym na maksa swiecie, gdzie szczurki gonia za kasa, i
    > pieniadze staja sie wazniejsze od ludzi. Gdzie pieniadze staja sie celem

    wszystk powyzsze raja

    > Kazdy ma prawo do sluchania. Nie mozna tego zabronic !

    racja

> [...]
    > wszyscy jestesmy dziecmi Bozymi, i powinnismy sie kochac, pomagac sobie, a
    > nie nienawidzic i utrudniac sobie zycie.

    ale ta muzyka to czyjas praca y wymaga wynagrodzenia.
    Chcialbys pracwac za darmo?

    P.

  • 167. Data: 2006-01-01 17:23:47
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > Ktos bezprawnei zyskal to jest zlodziejem bezwzgledu na to kogo okradl,
    > nawet gdy okradl kogos kto tez kradnie.
    > Fakt ze ktos poplenil juz przesepstwo (przy zalozeniu ze microsoft kradnei
    > z czym sie nie zgadzam bo tu wystarczy sie zastanowci dlczego
    > system istneje i kto pod niego pisze) nie uprawnia nikogo do poplenienia
    > przestepstwa na jego szkode ani w zaden psosob nie usprawiedliwia.
    > Na pewno nie w tym przypadku.

    no i z tych słów dokładnie widać twoją mentalność, wiesz, ja myślę że prawo
    nie powinno zajmować się niańczeniem złodziei, a zająć się problemami
    zwykłych ludzi

  • 168. Data: 2006-01-01 17:26:06
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > mowisz?
    > tyle ze slownik jeyka polskiego pwn mowi co innego (patrz kradziez
    > literacka)

    daj spokój z tymi słownikami, bo jest to wiedza ćwierćinteligentów pisana
    dla ćwierćinteligentów.

  • 169. Data: 2006-01-01 17:29:04
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

> [...]
    > dzwieku, sieci) i mozna latwo pod xboxa przeneisc gre, zamaist openGL, w

    ciekawe dlaczego? może ci programiści są leniwi?:O)

  • 170. Data: 2006-01-01 20:16:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > no i z tych słów dokładnie widać twoją mentalność, wiesz, ja myślę że
    > prawo nie powinno zajmować się niańczeniem złodziei, a zająć się
    > problemami zwykłych ludzi

    ty ja czegos nie rozumiem, wytlumacz mi, jak zwylky czlowiek okradnie
    giganta to prawo nie powinno bo karac ? A to niby czemu?

    P.