  • Data: 2005-12-31 14:35:11
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dp63vv$86m$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dp62rv$mns$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko jeden tytuł. Szkoda;( A taki fajny był, amerykański;))
    > Pod XP chodzą wszystkie, setki.
    > Jeśi Linuks nie jest do gier, to nie jest to system do domowego komputera.
    > I stą się bierze "monopol" Windowsa.

    linux sie doskonale nadaje, tylko programisci zwykle wybieraja biblioteke
    directX przygotowana
    przez micrsofot ktora zawiera wszystkie potrzebne biblioteki (do grafiki,
    dzwieku, sieci) i mozna latwo pod xboxa przeneisc gre, zamaist openGL, w tym
    problem.

    istnieje projekt wine (xwine) za pomoca ktorego mozna uruchomic wiele gier,
    wiecej tu:
    http://gry.linux.pl/
    i tu http://gry.linux.pl/?id=porty