  • Data: 2006-01-03 19:35:46
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (to jest odpowiedz do twojego wątku w innej gałęzi dyskusji, nie mogłem
    wysłać bo serwer wysłał komunikat że gałąź jest za dłuda, więc tu walę)

    > ty ja czegos nie rozumiem, wytlumacz mi, jak zwylky czlowiek okradnie
    > giganta to prawo nie powinno bo karac ? A to niby czemu?

    a temu bo ten wielki gigant to wielki złodziej, skoro prawo zajmuje się
    karaniem małego złodzieja, to powinno też zajmować się karaniem
    wielkiego złodzieja,
    a skoro nie zajmuje się karaniem wielkiego złodzieja, to tymbardziej
    nie powinno karać małego złodzieja
    tym bardziej że to małe złodziejstwo jest wymuszone tym wielkim
    złodziejstwem (nigdy na odwrót),
    właśnie temu!!!