  • Data: 2005-12-28 19:15:04
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Gargamel napisał(a):

    > ha, ha, a ja nie mam linuxa i od kiedy go nie mam robię dalej to samo co
    > robiłem dotychczas na komputerze i nietylko :O)
    > a tak na zdrowy rozum, zastanów się, czy cokolwiek może być za darmo?

    Moze... Linux np. jest za darmo. OpenOfiice tez.

    Fakt ze wolne oprogramowanie to w zasadzie ewenement na skale swiatowa.
    Ludzie czasami robia cos za darmo dla innych i sie tym dziela. Interent
    pozwolil polaczyc sie im w duze grupy i zrobic cos na prawde duzego i
    fajnego.

    > jeśli
    > ktokolwiek coś takiego ci próbuje wmówić to na 100% pewne ze nabija cię w
    > butelkę, a to że sam nie zdajesz sobie sprawy co ktoś weźmie w zamian za
    > "coś co jest za darmo" to już tylko twój problem.

    No ale udzieliles przedpiszcy odpowiedzi na jego pytanie za darmo.
    Nieprawdaz?

    Linux powstal na podobnej zasadzie.