  • Data: 2005-12-28 21:12:40
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 19:17:14 +0100, Paweł napisał(a):

    > Zadanie nie brzmiało "Napisać program, który....", tylko "Wykorzystując
    > komponenty Interbase, napisać program działający w sieci
    > lan....bla.bla"- zadanie na cały semestr dla grupy programistów.
    > Najważniejszym elementem były komponenty bazodanowe począwszy od BDE,
    > poprzez Interbase....
    > Źle się wyraziłem. Miało być "wykładowcy nie obchodzi skąd skombinujesz
    > sobie program. U mnie niestety był przymus pisania w Delphi z
    > komponentami bazodanowymi... napisania projektu w AutoCadzie...
    > Tak, było w 25 kopiach, w dwóch salach.
> [...]
    Kiedyś już o tym tutaj pisałem.
    Na mojej uczelni wystarczyło by takiego wykładowcę dokładnie wypytać czy ma
    na myśli oprogramowanie konkretnej firmy, w konkretnej wersji...
    Wystarczyło zapytać na ilu stanowiskach taka wersja jest zainstalowana, w
    jakich godzinach są dostępne, ilu studentów "obsługują" labolatoria. I czy
    poprze nasz wniosek do władz uczelni o wyłączną rezerwację tychże stanowisk
    na czas realizacji projektu. Dopuścił inne oprogramowanie.
    Nie wyobrażam sobie by uczelnia zamierzała uczyć środowiska XYZ nie będąc
    przygotowana do tego organizacyjnie i technicznie. Żeby było TG zapytam
    który przepis reguluje kwestie nadzoru MEN nad uczelniami wyższymi w tym
    zakresie?

    --
    pozdro
    poreba