  • Data: 2011-12-10 14:29:37
    Temat: Re: Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbv7bg$cds$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2011-12-10 09:39, Michał Frątczak 'Ender' pisze:
    > [....]
    > Ty mnie nie zrozumiałeś. Mi jest obojętny los drugiego człowieka o ile nie ma
    > wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest mi obca.

    No to po pierwsze jesteś osobnikiem psychopatycznym (ponieważ nie wiesz co to
    jest empatia), a
    po drugie dość głupim (bo nie zdajesz sobie sprawy, że nie ma takiej sytuacji w
    której czyjś los nie wypływa na twój, i to w wielu znaczeniach). Ale nie to jest
    specjalnie przykre.

    Raczej to, że nie jesteś wyjątkiem, a raczej typowym przedstawicielem sporej
    grupy.