  • Data: 2011-12-11 08:25:04
    Temat: Re: Jestem świadkiem pobicia Łódź, Jana Pawła II - Obywatelska
    Od: Michał Frątczak 'Ender' <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@f...onet.pl> napisał:
    >W dniu 2011-12-10 09:39, Michał Frątczak 'Ender' pisze:
    > [....]
    > Ty mnie nie zrozumiałeś. Mi jest obojętny los drugiego człowieka o ile
    > nie ma wpływu na mój los. Dlatego jakakolwiek postawa obywatelska jest
    > mi obca.

    tak to juz jest, ze nie kazdemu udaje sie dorosnac - moze kiedys i tobie sie uda. ale
    raczej predzej czy pozniej doswiadczysz na wlasnej skorze tumiwisizmu tobie
    podobnych. niekoniecznie w sytuacji zagrozenia zycia.

    a posta napisalem bardziej ku pokrzepieniu twojego przedpiscy - dolaczajac w
    odpowiedzi na twoj, niejako dla rownowagi. bo jednak rownowaga jakas na tym swiecie
    jest - rowniez w kwestiach postaw spolecznych.

    w polemike nie zamierzam sie wdawac...
    --
    ender