  • Data: 2023-08-20 14:29:39
    Temat: Re: Jest pan "uczestnikiem interwencji"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2023 o 11:45, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że jeśli chodzi o audytora, to tam wprost zwykle widać że
    > policjant cieprpi na poważne braki w rozumowaniu:
    > - proszę mi podać powód wylegitymowania!
    > - bo pan się nie chce wylegitymować!

    Bo nie trafił - jak dotąd na zdecydowanego policjanta. Albo uznajemy, że
    to kretyn i po prostu do niego w ogóle nie podchodzimy. Jeśli ochrona,
    czy warta wzywa interwencję, to ustalamy krótko, czy jest podejrzenie
    popełnienia jakiegoś wykroczenia / przestępstwa. Jeśli nie ma, to nadal
    go nie ruszamy. Jeśli jest, to ustalamy, co mu imputują. Jeśli
    szpiegostwo - co takie całkiem od rzeczy nie musi być - to sprawa jest
    dość gardłowa, bo sąd może go tymczasowo aresztować na czas zbadania
    nośników i urządzeń.

    Przy okazji również należałoby zbadać, skąd oszołom ma dane o ważnych
    dla obronności obiektach, skoro jeździ i je fotografuje. Bo to nie jest
    chyba zbyt mądre, że on w ogóle o nich wie. No chyba, że chronimy
    nieistotne obiekty, ale w takim wypadku po co napadać fotografujące je
    osoby.
    --
    (~) Robert Tomasik