  • Data: 2006-07-20 15:10:23
    Temat: Re: Jednoręki bandyta..
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any <a...@n...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Witam
    >
    > Jakie muszę posiadac pozwolenia/koncesje na prowadzenie firmy
    > zajmującej sie obsługa autoamtów do gier hazardowych (poza
    > pozwoleniem na dzialalnosc gospodarczą...) ??\

    odpowiedzi znajdziesz tutaj:USTAWA z dnia 29 lipca 1992 r.o grach i
    zakładach wzajemnych

    Zacznij od zdobycia dcyzji Ministra Finansów, określonej w art 2 ust.3,
    potem będiziesz miał okazje przećwiczyc wymogi okreslone w rozdziale 3
    ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 3 czerwca 2003 r.w sprawie warunków
    urządzania gier i zakładów wzajemnych.

    Aha, zwracam uwagę na art 5 ust 1 ustawy - musisz działać w formie spółki
    kapitałowej
    Powodzenia, masz przed sobą duuużo pracy.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide