  • Data: 2010-12-12 17:26:26
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4d0503bc@news.home.net.pl...

    > One nawet nie są losowe w automatach do gry. Grałem kiedyś na takim w
    > pokera. Po wygranej był taki bonus, że trzeba było zgadnąć jaką kolejną
    > kartę automat "wylosuje" - wyższą czy niższą. No i jak już dochodziłem do
    > finału a miałem zgadnąć czy nastepna wylosowana bedzie wyższa czy niższa
    > od 2 i zadeklarowałem że wyższa, to automat kilka razy z maniackim uporem
    > na ułamek sekundy wrzucał też 2 jako kartę najniższą. Niestety, nie
    > zgadzało mu się z moją deklaracją i musiał uznać moją wygraną. Gdybym miał
    > 3 i zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa zadeklarował kartę wyższą, to
> [...]

    Tu nie do konca sie zgodze. Mam w pracy dwoch kumpli, ktorzy nalogowo graja
    w pokera w internecie.
    I miesiecznie udaje im sie zawsze kilka stowek z tego wyciagnac. To nie
    jakies bajki, tylko realia. Kwoty nie sa wielkie, ale jednak swiadcza,
    ze cos z tego mozna wyciagnac.
    Po za tym pare lat temu znane byly wałki Polaków (tylko Polacy moga wpasc na
    taki pomysl. hehehe),
    gdzie siadalo sobie trzech polakow do jednego stolika w internetowym pokerze
    i czekali na jakiegos zagraniczniaka, A jak juz jakis wszedl,
    to na GG mowili sobie, jakie maja karty i kroili goscia do ostatniego centa
    :)