  • Data: 2010-12-12 21:18:30
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to się nie nadaje do sądu?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotrek" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:0edf.00000184.4d04a815@newsgate.onet.pl...
    > Któregoś ranka przypadkiem trafiłem na jednym z kanałów na telegrę

    > Teraz wkraczają na nowe tory i zaczęli po prostu oszukiwać? Czy to się nie
    > nadaje do sądu?

    Prawdopodobnie umowa albo regulamin takiej gry, jak i wszystkich pewnie
    poważnych
    "teleturnieji" i "konkursów" TV mówi jedynie o udziale w show telewizyjnym a
    nie w zawodach z konktretnymi zasadami z konkretnymi nagrodami.
    A zasadą nadrzędną show jest że ma to być fan dla widzów a nie konkurs
    sam w sobie i nic dziwnego że często w turniejach na wiedzę encyklopedyczną
    wytną jakiegoś mózgowca a zwycięży nieoczekiwanie "barbi"