  • Data: 2010-12-12 17:05:40
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości news:ie2q0l$ctg$1@news.onet.pl...

    > Czyli jesli ma byc zwierze rozpoczynajace sie na K, to jak juz wszystkie
    > warianty w slownikach stosownego jezyka zostana przez graczy wyczerpane -
    > z uwzglednieniem ewentualnyc podpowiedzi takze generowanych dynamicznie -
    > stosownie do uprzednio udzielonych odpowiedzi graczy - to dopiero wtedy
    > jedyna mozliwa odpowiedz jest uznawana za prawidlowa i gra sie konczy.
    >
    > Moze ewentualnie uplyw czasu przeznaczonego na gre oraz monity z systemu
    > audioteksowego o ilosci zarobionej kasy takze maja wplyw na uznanie
    > dotychczas nie zanegowanej, pasujacej do wszystkich dotychczasowych
> [...]

    Masz rację, ale... No właśnie...
    Tylko jest jedno małe "ale"...
    Takie wałki można robić z pytaniem, na które można dac wiele prawidlowych
    odpowiedzi.
    Ale matematyka to jest matematyka. Jest scisla. Tu na pytanie o rozwiazanie
    jest zaawsze JEDNA prawidlowa odpowiedz.
    I jesli ktos ja podaje, a panienka z okienka twierdzi, ze jest zla, a na
    koniec podaje jakis wynik z sufitu, to to jest ewidentne oszustwo.
    Do sadu sie raczej nie nadaje, ale mysle, ze do jakiejs rady etyki mediow
    jak najbardziej.