  • Data: 2010-12-12 17:17:10
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ie2v1i$9jo$1@news.one
    t.pl
    *SDD* napisał(-a):

    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Glupota spoleczenstwa (polskiego i nie tylko) jest bezgraniczna.
    > Swiadczy
    > o tym chocby popularnosc kasyn internetowych.
    >
    > O ile jeszcze mozna zrozumiec pojscie do prawdziwego kasyna, gdzie
    > przewaga matematyczna kasyna jest kilkuprocentowa (jak w ruletce), a
    > czasem nawet - jak w Black Jacku - stosujacy podpowiednia strategie i
    > dysponujacy ponadprzecietna pamiecia gracz moze zyskac przewage
    > matematyczna nad kasynem, o tyle normalnie myslacy czlowiek nie jest w
> [...]

    One nawet nie są losowe w automatach do gry. Grałem kiedyś na takim w
    pokera. Po wygranej był taki bonus, że trzeba było zgadnąć jaką kolejną
    kartę automat "wylosuje" - wyższą czy niższą. No i jak już dochodziłem
    do finału a miałem zgadnąć czy nastepna wylosowana bedzie wyższa czy
    niższa od 2 i zadeklarowałem że wyższa, to automat kilka razy z
    maniackim uporem na ułamek sekundy wrzucał też 2 jako kartę najniższą.
    Niestety, nie zgadzało mu się z moją deklaracją i musiał uznać moją
    wygraną. Gdybym miał 3 i zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa
    zadeklarował kartę wyższą, to wbrew temu rachunkowi zostałaby
    "wylosowana" 2. W internecie mowy nie ma o losowości. Wynik zawsze
    będzie zmanipulowany na korzyść organizatora.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675