  • Data: 2010-12-12 16:14:39
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 14:19, RadoslawF pisze:
    > Podejrzewam to ktoś lub sama prowadząca sobie karteczki pomerdała.
    > Te dwie osoby mogą wnieść protest i próbować dochodzić wygranej.
    > Podejrzewam że stacja TV będzie wolała zapłacić od reki dwie
    > dodatkowe wygrane niż doprowadzić do kompromitującej ją rozprawy
    > w sądzie.

    Sam fakt wprowadzenia takich programów na antenę kompromituje stacje tv,
    ale jak widzisz nic z tego nie wynika. Proces oczywiście można wygrać,
    ale nie jest to pewne. A co jeśli ekspert powołany w sądzie do podania
    prawidłowego wyniku to też imbecyl? Może przesadzam, ale ja w tym kraju
    przy tym poziomie umysłowym społeczeństwa nie jestem pewien *niczego* .