  • Data: 2010-12-12 15:33:41
    Temat: Re: Jedna z telegier-czy to siê nie nadaje do s±du?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0edf.00000189.4d04af7c@newsgate.onet.pl...

    > Możliwe, ale przynajmniej do niedawna to, co podawali pod koniec jako
    > prawidłową odpowiedź, rzeczywiście było prawidłową odpowiedzią.

    Rzadko tego typu pierdoly ogladam - czasem jednak (zwlaszcza lubie ogladac
    odpowiedniki w telewizjach czeskich i slowackich) i mam wrazenie ze
    prawidlowa odpowiedz *nie jest znana* przy rozpoczeciu gry. Prawidlowa
    odpowiedzia jest odpowiedz, ktora jako jedyna bedzie mogla zostac uznana za
    prawdziwa przy zalozeniu falszywosci dotychczasowych odpowiedzi.

    Czyli jesli ma byc zwierze rozpoczynajace sie na K, to jak juz wszystkie
    warianty w slownikach stosownego jezyka zostana przez graczy wyczerpane - z
    uwzglednieniem ewentualnyc podpowiedzi takze generowanych dynamicznie -
    stosownie do uprzednio udzielonych odpowiedzi graczy - to dopiero wtedy
    jedyna mozliwa odpowiedz jest uznawana za prawidlowa i gra sie konczy.

    Moze ewentualnie uplyw czasu przeznaczonego na gre oraz monity z systemu
    audioteksowego o ilosci zarobionej kasy takze maja wplyw na uznanie
    dotychczas nie zanegowanej, pasujacej do wszystkich dotychczasowych
    wskazowek odpowiedzi jaka po uplywie tego czasu padnie.

    Pozdrawiam
    SDD