eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeden sędzia skazuje za kradzież cukierka. Inny zwraca działkę handlarzowi roszczeń. Co poszło nie tak? › Re: Jeden sędzia skazuje za kradzież cukierka. Inny zwraca działkę handlarzowi roszczeń. Co poszło nie tak?
  • Data: 2019-10-31 21:55:10
    Temat: Re: Jeden sędzia skazuje za kradzież cukierka. Inny zwraca działkę handlarzowi roszczeń. Co poszło nie tak?
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2019 o 21:05, k...@g...com pisze:
    > Chj mnie to obchodzi.
    > Jeżeli spraw jest dużo, znaczy wina systemu.
    >
    > 1,7mln/rok zapytań urzędów skarbowych do ministerstwa o wykładnię
    > przepisów?
    >
    > Zamiast uprościć prawo to co? Win-cyj posadek w skarbówce,
    > wincyj posadek dla swo-ja-ków:) Aj waj PL to piękny kraj.

    budżet się spina, miliardy, które wypływały, nie wypływają, tylko
    pełomafii to nie w smak, ale jak przyjdą znowu do władzy to będzie
    likwidacja wszystkiego, nie będzie już szastania miliardami na programy
    społeczne, a spółki skarbu państwa się sprywatyzuje, bo nie będą
    przynosić zysków, Polacy będą spieprzać na zachód o ile zdążą:)