  • Data: 2024-08-08 21:00:46
    Temat: Re: Jaworek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2024 o 20:23, J.F pisze:

    > No nie podoba ci się legitymowanie na ulicy, to co się dziwić, ze
    > nikogo nie łapią? :-)

    No i się tyle nalegitymowali, telefonów nasprawdzali i niespodzianka -
    jaworka nie znaleźli. No kto by się spodziewał:P

    > Wystarczy, ze miejscowość zmienił i mógł sobie spokojnie mieszkać,
    > aczkolwiek nie wiem - bez pracy, na falszywych dokumentach, czy jednak
    > pojechał za granicę, i niedawno wrócił.

    Albo rzeczywiście był za granicą, albo ukrywał się jak szczur. Z
    fałszywmi dokumentami to nie jest taka prosta sprawa odkąd to więcej niż
    kawałek plastiku. Przy głupiej kontroli drogowej sprawdzają czy prawko
    jest w systemie. Mogłby jakieś zagraniczne zalatwić, to trudniej ale on
    chyba nie był taki erudyta żeby udawać przy kontroli obcokrajowca...

    > Mogł tez pracować w ramach DG prowadzonej przez tą kobietę.
    > W jakims sklepiku, czy w usługach ...

    Jeszcze się okaże że miał w pracy ksywkę "jaworek";)

    > Chociaż ... Robercie, Policja to sprawdza regularnie bazy danych ZUS,
    > US, banki, operatorów tlf, czy może sobie spokojnie pracować i nikt go
    > nie znajdzie ?

    IMHO nie tak łatwo - jak się będzie posługiwał prostym "dowodem
    kolekcjonerskim" to gdzieś to dość szybko wypłynie w jakimś zusie czy
    NFZcie. A kradzież tożsamości to zupełnie inna liga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!