  • Data: 2009-07-22 12:22:03
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 08:45:32 +0200, szerszen napisał(a):

    > a widzisz roznice pomiedzy szkolonym bodygardem,
    > a dzieciakiem
    Ucieczka zatem _może_ mieć sens?
    Poprzednio twierdziłeś, że ucieczka=głupota.
    Rozumiem, że sensowność ucieczki w stanie zagrożenia uzależniasz od stopnia
    wyszkolenia uciekającego. Dlaczego pomijasz wyszkolenie napastnika?

    > czesciowo tak, byc moze komus to kiedys uratuje zycie
    Ale dla sprawy 'prawidłowość' działania policji ma?

    > nie, nie, strzelali do niepotwierdzonego celu,
    > cel zostal rozpoznany przez swiadka
    Nie wiedziałem, że ktoś tych późniejszych poszkodowanych wskazał jako
    poszukiwanego bandziora.

    > i o tym wlasnie pisze od poczatku, osobiscie nie wierze, ze wysiedli z
    > samochodu i lecieli
    Tyle, że JA o tym nie pisałem.

    > trzeba sie zastanowic, rowniez nad zaostrzeniem kar w
    > przypadku uciekaniu przed policja
    Zgodzę się z Tobą jeżeli jednocześnie kary za podszywanie się pod policję
    będą horendalnie wysokie, za przekroczenie uprawnień przez policję również.

    Onegdaj (w czasach masowych napadów 'przebierańców' na auta) wysoko
    postawieni przedstwiciele KG w telewizorni przekonywali aby w przypadkach
    wątpliwych NIE zatrzymywać się do kontroli tylko _powoli_ jadąc udać się do
    najbliższej jednostki policji. Wskazywali, że m.in. właśnie po to są
    odpowiednie kierunkowskazy przy drogach. Czy moje AFAIR dużo odbiega od
    innych?

    --
    pozdro
    poreba