  • Data: 2009-07-22 11:05:20
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 10:24:46 +0200, szerszen napisał(a):
    > nie rozumiesz co sam piszesz, sugerujesz ze policjanci specjalnie strzelali
    > do niewinnego czlowieka, co jest nieprawda, strzelali majac swiadomosc ze
    > jest "winny"

    A Ty z kolei sugerujesz że kierowca specjalnie uciekał wiedząc że to
    policja. Niestety z tych dwóch opcji wszystko przemawia właśnie za tym że
    policjanci chcieli zabić nie zważając na to czy w samochodzie na 100% jest
    podejrzany.

    > ale interesuje to tych, ktorzy podchodza do sprawy bez emocji, dlatego jest
    > sad, a nie samosad

    Samosądu to dokonali policjanci.

    > oczywiscie ty wiesz lepiej, a ja twierdze ze swiadek przestepce rozpoznal i
    > stad sledzenie samochodu

    A policjanci gapiąc się bez ceregieli w samochód i kierowcę nie potrafili
    rozpoznać przestępcy. Więc to g* a nie rozpoznanie, spartolili akcję
    modelowo i potem sobie uzgodnili zeznania żeby uniknąć kary.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944