  • Data: 2009-07-21 22:51:34
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Nigdy nie bedzie miała. Można sfałszować legitymację, przemalować
    > radiowóz czy ubrać coś przypominające mundur.

    Ale jest kwestia kosztów i innych utrudnień. No i "last but not least" -
    kwestia zachowania i przestrzegania procedur. Cep z klamką wyskakujący
    znienacka - bandzior. Człowiek w mundurze spokojnie podchodzący (nawet
    jeśli na dachu czai się snajper) - policjant.

    > A jak pokaże coś przypominajacego odznakę policyjną - piszę coś, bo nie
    > jesteś tego w stanie jednoznacznie stwierdzić.

    To nie będzie wyskakiwał, tylko spokojnie podejdzie - i będzie w
    pierwszej kolejności okazywał odznakę, a nie broń służbową.

    > Zazwyczaj okrągłą.

    > Wszyscy, czyli kto? Zakałdasz, że policjanci pomyślą, ze bandzior, to
    > policjant i polecą jego ofiarę zastrzelić? Bo dostrzegam pewne
    > niekonsekwencje w Twoim rozumowaniu.

    Moim? To był twój argument - skoro ma broń i coś krzyczy (by może
    "policja"), to będzie to policjant, więc jak ktoś zacznie uciekać - to
    będzie bandyta.

    > Poza swoim i pasazerów zyciem niewiele więcej przeważnie.

    Twierdzisz, że w policji teraz tacy snajperzy, że bezbłędnie trafiają
    oślepieni "długimi"? I są w stanie przetrwać bez strat trafienie zderzakiem?

    > Jak będzie gankster, to tym bardziej zacznie strzelać. Policjant będzie
    > sie starał Cie zatrzymać. gankster zastrzelic.

    No i właśnie ci zaczęli strzelać. CBDO.

    [ciach]

    > A tak konkretnie?

    Punkt 1 i 2 tak na początek. Mam nadzieję, że znasz ich treść?

    > Ale czy to oznacza, ze policjanciw Poznaniu naruszyli prawo?

    Tak. Przez swoją głupotę i niekompetencję.