  • Data: 2009-07-20 11:09:45
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnh68j69.7b7.joshua@tau.ceti.pl...

    > Żeby policjant był traktowany jako policjant, niech w jakikolwiek sposób
    > spróbuje poinformować o tym kim jest. Banda karków wyskakująca z cywilnego
    > samochodu nie bardzo pasuje - tak trudno im było postawić na dachu koguta?

    ale to ci wlasnie probuje przekazac, nie masz bladego pojecia o tym czy
    zakomunikowali ten fakt, czy mieli blachy ba wiuerzchu itd

    > Czego? Że mam prawo uciekać przed napadającym mnie dresem?

    masz prawo, masz tez prawo w trakcie tej uciezczki zginac, to wolny kraj i
    jesli jestes typem samobojcy, to masz prawo dostac kulke w plecy

    > Tak, pierwsze na co zwracasz uwagę gdy biegnie do Ciebie banda karków to
    > wsłuchiwanie się o czym krzyczą, albo przyglądać się czy przypadkiem nie
    > mają w kieszeniach "blach"... Sorry, ale od tego mają koguty do
    > postawienia
    > na aucie (lub choćby w kokpicie...

    oczywiscie, wlasnie dalejsz obronie dowod do reki i przyznajesz, ze chocby
    trabili o tym ze sa policjantami, to i tak kazdy moze uciekac, bo nie mieli
    na dachu niebieskiego swiatelka
    a ile tych niebieskich swiatelek chcesz, moze kupic na kazdym bazarzei i w
    wielu sklepach z asortymentem elektryczno elektronicznym :)

    > Ta, na pewno media kłamią - policjantom zamknięto usta i nie mogą
    > powiedzieć
    > prawdy że byli w pełni umundurowani a napis "policja" na drzwiach
    > pomalowali
    > dodatkowo neonowym pisakiem...

    a ty znowy w kolko swoje, nie ma znaczenia czy byli w mundurach czy nie, czy
    mieli koguta czy nie, wazne sa okolicznosci zajscia, ot chocby wlasnie fakt
    czy skutecznie zakomunikowali o tym ze sa z policji