  • Data: 2005-03-01 19:57:49
    Temat: Re: Jako swiadek ???? rozwod sprawa itp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <c...@t...cos> napisał w wiadomości
    news:d02gdk$o63$1@inews.gazeta.pl...

    > z czy mozna np odmowic zlozenia zeznan??
    > Czlowiek nie chce sie wplatywac w problemy innych bo i po co?
    > Nie chce sie babrac w nieswoich brudach.

    Wiesz, jakkolwiek byś nie kombinował, to którejś stronie się narazisz.
    Zeznając suchą prawdę, czyli to co widziałeś masz najmniejsze szanse narazić
    się komukolwiek. Staraj się tylko unikać opisywania rzeczy,m których nie
    widziałeś, a jedynie znasz z opowieści, a jeśli już, to wyraźnie to w
    zeznaniach zaznacz. Przy tego typu sprawach często świadek zeznaje, że
    załóżmy żona była bita. I pada pytanie:

    - Widział pan?
    - Nie - no w sumie to mi mówiła, ze ją maż pobił. Ale kto miał ją pobić
    wysoki sądzie, jak nie mąż?