  • Data: 2007-10-18 18:04:49
    Temat: Re: Jakiś znawca prawa niemieckiego tu zagląda?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AW"

    Najbardziej w tej chwili interesuje mnie, w jaki sposób wyliczono
    wielkość tej grzywny, jaka była podstawa prawna. Kwota dość poważna
    (750 EUR) bo przekraczająca moje miesięczne zarobki.
    Nie ukrywam, że nie na rękę mi walka z niemieckim sądem i zapłaciłbym
    tą grzywnę gdyby tylko jej wielkość była sensowna.

    pewnie jest taksa jakaś

    policja jak ci daje mandat to nie przelicza km na złotówki tylko ma gotowe
    widełki

    macso