  • Data: 2004-11-29 11:00:07
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 3. Przepisy ustawy nie dotyczą:
    > 1) (1) broni i amunicji stanowiących uzbrojenie Sił Zbrojnych
    > Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej oraz innych
    > państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do których dostęp do
    broni
    > i amunicji regulują odrębne przepisy,
    >
    > Czyli przepisy tej ustawy nie dotycza ww. sluzb.
    > Uzycie i postepowanie z broni przez te sluzby reguluja inne przepisy.
    > Czy JESLI TY NIE JESTES FUNKCJONARIUSZEM JEDNEJ Z WW SLUZB PRZEPISY
    KARNE
    > TEJ USTAWY DOTYCZA WLASNIE CIEBIE!!"

    "Po durgie co ja napisalem powyzej.???
    Umiesz czytac?"

    ja komentowalem art. a nie Pana komentarz, poniewaz Pana komentarz jest
    błędny.

> [...]
    > Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej "

    czytamy ze przepisy nie dotycza broni i amunicji będących na wyposazeniu :

    Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej

    ORAZ
    " oraz

    oraz <<spójnik łączący człony szeregu składniowego, zwykle współrzędne
    części zdania; a także, i>>
    Wystąpili soliści zagraniczni oraz artyści scen warszawskich."

    tak więc.
    przepisy również nie dotycza:

    "innych
    > państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do których dostęp do
    broni
    > i amunicji regulują odrębne przepisy,"

    Mnie nie interesuje o co chodzilo osobie ktora tworzyla powyzsze zdanie
    tylko to co te zdanie
    oznacza. Wiec takie tlumaczenie:

    sobie prosze darowac.

    P.