    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Date: Wed, 24 Nov 2004 16:33:06 +0100
    <cnposk$2cu$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnq1mi$bue$1@inews.gazeta.pl>
    <cnq681$ekf$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqfb9$ha0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqgnc$qpj$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnqgo4$g3o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnqiuk$22t$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnqkgq$j2a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cnqkkv$d5q$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    <cnqt3q$6re$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...tpi.pl>
    <cnr09o$pev$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...task.gda.pl>
    <cns94h$nd5$1@nemesis.news.tpi.pl> <cnt07q$ed9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnunmp$dnv$1@atlantis.news.tpi.pl> <cnvkru$m8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cnvkuf$ih0$1@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cnvpnk$dbe$2@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <co1u7o$od6$2@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>

    > Czyli mam zakładać, ze policjanci to sitwa i zawsze kłamią?

    nie. nalezy zalozyc ze zeznanie osoby ktorej przyszlosc zalezy od tego co
    powie nie
    jest zbyt obiektywne.

    > I co na tym boku robił? oglądał film akcji na zywo? Gdyby miał choc
    > odrobinę rozumu oddaliłby się od miejsca zajścia.

    rozum mial czy nie, nie tlumaczy to tego co mu zrobiono.
    To tak jak by przy jakims zajsciu policja nagle do gapiow zaczela
    strzelac a Pan by tlumaczyl ze nie trzeba bylo tam stac.

    > Czyli studenci są bardziej wiarygodni? To chyba nie zan pan zbyt wielu
    > studentów, bo niektórzy poziomem nie odbiegają od stadionowych
    dresiarzy.

    mysle ze jednak porownanie tej sytuacji do tego co sie na stadionach
    dzieje
    nie powinno miec miejsca.
    To tak jak bardzo czewste durne tlumaczenie policji, typu
    "2 ulice dalej zlapabno groznego bandyte bla blab la"

    > Bo pan oczywiscie wie, że to nieprawda. A dowodem są zeznania świadków.

    a prosze powiedziec w takim razie czemu nie ma kamienia ktorym rzucal
    owy student za ktorego reczyl ten dziekan? Na kamieniu powinny byc slady,
    albo na jego rekawiczkach
    czy na rece. Nie terzeba byc bystrym by od tego zaczac.

    > To ty mnie człowieku nie rozśmieszaj. Bo mimo wszystko jest różnica
    > pomiędzy trafienim człowieka a trafieniem człowieka w nogi. Zapytam
    > jeszcze raz. Grał pan kiedyś w paintball?

    tak gral Pan, strzeall tez sporo z wiatrowek,co jest trudniejsze niz
    szybsze wycelowanie z pistoletu. (i nie tylko do tarcz [i nie do ludzi ani
    zwierzat]!)

    P.